Cégünk a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát. Stabil, állandó munkahelyet, és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.

Csapatunk bővülése miatt Műszaki ügyintéző munkatársat keresünk.

Feladatok:

  • Műszaki igénybejelentések fogadása,
  • Panaszokkal kapcsolatos ügyintézés, levelezés,
  • Kapcsolattartás bérlőkkel, a kerület önkormányzatával,
  • Helyszíni szemlék tartása, dokumentálása,
  • Karbantartási munkák megrendelése, koordinálása, átvétele,
  • A számlák kezelése, kivitelezési dokumentációk gondozása

Amit kérünk:

  • Legalább középfokú, műszaki végzettség
  • Ingatlankezelésben szerzett gyakorlat
  • Költségvetés készítő program ismerete (TERC)
  • Ingatlannyilvántartási, iktatási programok felhasználó szintű ismerete
  • Csapatmunkára való képesség
  • Önállóság, logikus gondolkodásmód,
  • Pontos és precíz munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány
  • Együttműködési képesség
  • Irodai szoftverek felhasználói ismerete

Mit nyújtunk cserébe?

  • Főállású határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónap próbaidővel)
  • Hosszútávú, megbízható munkahely
  • Továbbképzési lehetőség
  • A munkavégzéshez szükséges korszerű eszközök
  • Béren kívüli juttatás
  • Jó hangulatú csapat

Jelentkezés

Kérjük, a jelentkezéshez küldjön egy magyar nyelvű fényképes önéletrajzot, feltüntetve benne bruttó bérigényét, az allas@palotah.hu címre.