Kapcsolat
Ügyintézésre e-mailben, telefonon, személyesen, postai úton vagy az épület elé kihelyezett urna igénybevételével van lehetőség. Leveleit, üzeneteit zárt borítékban elhelyezheti telephelyünk, a Száraznád utca 4-6. szám ügyfélszolgálati bejáratánál felállított postaládákban. Ezen keresztül eljuttathatja hozzánk közműigazolásait, kitöltött szerződéses adatlapjait, kérelmeit, valamint a XV. kerületi Önkormányzat Lakásosztályának címzett leveleit is. A postaládák ürítéséről a nap végén gondoskodunk.
Ha teheti, vegye igénybe a rendelkezésre álló elektronikus elérhetőségeket. Kérjük, az e-mailben adja meg nevét, címét és a telefonszámát.
Általános e-mail cím
info@palotah.huMűszaki Osztály
muszak@palotah.huműszaki, technikai jellegű ügyek, átalakítási engedélykérelmek
Lakáskezelési Osztály
iki@palotah.huönkormányzati bérlakások nem műszaki jellegű ügyei, közüzemi számlák bemutatásával vagy bérleti szerződéssel kapcsolatos kérdések
Helyiséggazdálkodási Osztály
helyiseg@palotah.huüzleti célú ingatlanok és fizetős parkolók nem műszaki jellegű ügyei, közüzemi számlák bemutatásával vagy bérleti szerződéssel kapcsolatos kérdések
Közterületekkel kapcsolatos kérdések
kozterulet@palotah.huTelefon
Telefonos ügyintézés esetén kérjük, adja meg ügyintézőnknek nevét és telefonszámát, illetve az érintett közterület vagy bérlemény címét a könnyebb beazonosítás és a további kapcsolattartás érdekében. Amennyiben közterülettel kapcsolatos ügyben telefonál, kérjük ebben az esetben is adja meg nevét és telefonszámát, hogy szükség esetén felvehessük Önnel a kapcsolatot.
Ebédidő: 12.00 - 12.30
Kérjük, hogy ezalatt mellőzze a telefonos megkeresést. Köszönjük türelmét és megértését!
Cím
1156 Budapest, Száraznád utca 4-6.
Levelét postai úton is eljuttathatja hozzánk, vagy zárt borítékban elhelyezheti az ügyfélszolgálatunk bejáratánál felállított postaládában.
Ilyen módon eljuttathatja hozzánk közműigazolásait, kitöltött szerződéses adatlapját, kérelmét, valamint a XV. kerületi Önkormányzat Lakásosztályának címzett levelét is.
A postaládák ürítéséről a nap végén gondoskodunk.
Ügyfélfogadási idő
Budapest, XV. ker., Száraznád utca 4-6.
hétfő
13.30 - 18.00
szerda
8.00 - 16.00
péntek
8.00 - 11.30
Ebédidő: 12.00 - 12.30
Ezalatt az ügyfélfogadás szünetel. Köszönjük türelmét és megértését!
Pénztári nyitvatartás
Budapest, XV. ker., Száraznád utca 4-6.
hétfő
13.30 - 17.30
szerda
8.00 - 15.30
péntek
8.00 - 11.30
Ebédidő: 12.00 - 12.30
Ezalatt a pénztári befizetés szünetel. Köszönjük türelmét és megértését!
Be- és kifizetéssel kapcsolatos ügyeit telephelyünkön, a Száraznád utca 4-6. szám alatt, a pénztári órákban tudja intézni. A pénztárban készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges. Utalványt nem áll módunkban elfogadni.
Átutalás
Átutalásos fizetés esetén kérjük, az OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11715007-20409346 számlaszámot használja. Kérjük, szíveskedjen betartani a fizetési határidőt, mely minden hónap 25. napja. A közlemény rovatban kérjük tüntesse fel, hogy kinek a számláját egyenlíti ki, amennyiben nem a saját nevében utal.
Csekkes befizetés
Csekkes befizetés esetén kérjük, vegye figyelembe a postai átfutási időt, mely akár 5 nap is lehet.
Kérdése van? Bejelentést tenne?
Írjon nekünk!
*Bejelentés típusának kiválasztása:
bérelt ingatlan műszaki: Műszaki, technikai jellegű ügyek (pl. csőtörés, beázás, meghibásodott tárgyak/elemek), illetve átalakítási engedélykérelmek.
bérelt lakás nem műszaki: Ha Ön önkormányzati lakóingatlant bérel, és a bejelentés tárgya nem technikai probléma (pl. közüzemi számlák bemutatásával vagy bérleti szerződéssel kapcsolatos kérdések, együttélésből adódó gondok).
üzleti ingatlan nem műszaki: Ha Ön üzleti célú önkormányzati helyiséget bérel, és a bejelentés tárgya nem technikai probléma (pl. közüzemi számlák bemutatásával vagy bérleti szerződéssel kapcsolatos kérdések).
közterület: Pl. illegális hulladéklerakás, zöldterülettel kapcsolatos kérdések, leszakadt ág, kiszáradt fa, út vagy járda hiba stb. esetén.
egyéb: Ha úgy gondolja, bejelentése nem sorolható be az itt megjelenített kategóriákba.