Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Kapcsolat
Az Ön környezete a mi küldetésünk
Ügyintézésre e-mailben, telefonon, személyesen, postai úton vagy az épület elé kihelyezett urna igénybevételével van lehetőség. Leveleit, üzeneteit zárt borítékban elhelyezheti telephelyünk, a Száraznád utca 4-6. szám ügyfélszolgálati bejáratánál felállított postaládákban. Ezen keresztül eljuttathatja hozzánk közműigazolásait, kitöltött szerződéses adatlapjait, kérelmeit, valamint a XV. kerületi Önkormányzat Lakásosztályának címzett leveleit is. A postaládák ürítéséről a nap végén gondoskodunk.
Ha teheti, vegye igénybe a rendelkezésre álló elektronikus elérhetőségeket. Kérjük, az e-mailben adja meg nevét, címét és a telefonszámát.
Általános e-mail cím
info@palotah.huIngatlan Üzemeltetési Osztály
muszak@palotah.huműszaki, technikai jellegű ügyek, átalakítási engedélykérelmek
Lakáskezelési Osztály
iki@palotah.huönkormányzati bérlakások nem műszaki jellegű ügyei, közüzemi számlák bemutatásával vagy bérleti szerződéssel kapcsolatos kérdések
Helyiséggazdálkodási Osztály
helyiseg@palotah.huüzleti célú ingatlanok és fizetős parkolók nem műszaki jellegű ügyei, közüzemi számlák bemutatásával vagy bérleti szerződéssel kapcsolatos kérdések
Közterületekkel kapcsolatos kérdések
kozterulet@palotah.huközterületen található rendellenségek bejelentése (járdahiba, úthiba, sérült utcabútorok, játszótéri eszköz hibák, kutyafuttatón észlelt hibák, zöldfelületen észlelt rendellenességek, fagallyazás, hulladék közterületen)
Telefon
Telefonos ügyintézés esetén kérjük, adja meg ügyintézőnknek nevét és telefonszámát, illetve az érintett közterület vagy bérlemény címét a könnyebb beazonosítás és a további kapcsolattartás érdekében. Amennyiben közterülettel kapcsolatos ügyben telefonál, kérjük ebben az esetben is adja meg nevét és telefonszámát, hogy szükség esetén felvehessük Önnel a kapcsolatot.
Ebédidő: 12.00 - 12.30
Kérjük, hogy ezalatt mellőzze a telefonos megkeresést. Köszönjük türelmét és megértését!
Cím
1156 Budapest, Száraznád utca 4-6.
Levelét postai úton is eljuttathatja hozzánk, vagy zárt borítékban elhelyezheti az ügyfélszolgálatunk bejáratánál felállított postaládában.
Ilyen módon eljuttathatja hozzánk közműigazolásait, kitöltött szerződéses adatlapját, kérelmét, valamint a XV. kerületi Önkormányzat Lakásosztályának címzett levelét is.
A postaládák ürítéséről a nap végén gondoskodunk.
Ügyfélfogadási idő
Budapest, XV. ker., Száraznád utca 4-6.
hétfő
13.30 - 18.00
szerda
8.00 - 16.00
péntek
8.00 - 11.30
Ebédidő: 12.00 - 12.30
Ezalatt az ügyfélfogadás szünetel. Köszönjük türelmét és megértését!
Pénztári nyitvatartás
Budapest, XV. ker., Száraznád utca 4-6.
hétfő
13.30 - 17.30
szerda
8.00 - 15.30
péntek
8.00 - 11.30
Ebédidő: 12.00 - 12.30
Ezalatt a pénztári befizetés szünetel. Köszönjük türelmét és megértését!
Be- és kifizetéssel kapcsolatos ügyeit telephelyünkön, a Száraznád utca 4-6. szám alatt, a pénztári órákban tudja intézni. A pénztárban készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges. Utalványt nem áll módunkban elfogadni.
Átutalás
Átutalásos fizetés esetén kérjük, az OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11715007-20409346 számlaszámot használja. Kérjük, szíveskedjen betartani a fizetési határidőt, mely minden hónap 25. napja. A közlemény rovatban kérjük tüntesse fel, hogy kinek a számláját egyenlíti ki, amennyiben nem a saját nevében utal.
Csekkes befizetés
Csekkes befizetés esetén kérjük, vegye figyelembe a postai átfutási időt, mely akár 5 nap is lehet.
Kérdése van? Bejelentést tenne?
Írjon nekünk!
*Bejelentés típusának kiválasztása:
bérelt ingatlan műszaki: Műszaki, technikai jellegű ügyek (pl. csőtörés, beázás, meghibásodott tárgyak/elemek), illetve átalakítási engedélykérelmek.
bérelt lakás nem műszaki: Ha Ön önkormányzati lakóingatlant bérel, és a bejelentés tárgya nem technikai probléma (pl. közüzemi számlák bemutatásával vagy bérleti szerződéssel kapcsolatos kérdések, együttélésből adódó gondok).
üzleti ingatlan nem műszaki: Ha Ön üzleti célú önkormányzati helyiséget bérel, és a bejelentés tárgya nem technikai probléma (pl. közüzemi számlák bemutatásával vagy bérleti szerződéssel kapcsolatos kérdések).
közterület: Pl. illegális hulladéklerakás, zöldterülettel kapcsolatos kérdések, leszakadt ág, kiszáradt fa, út vagy járda hiba stb. esetén.
egyéb: Ha úgy gondolja, bejelentése nem sorolható be az itt megjelenített kategóriákba.