A PALOTA-HOLDING Zrt. a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát.Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk. A PALOTA-HOLDING Zrt. felvételt hirdet az alábbi pozícióra:
INTÉZMÉNYI GONDNOK
Az intézményi gondnokok a XV. kerület egész területén található számos intézmény (bölcsőde, óvoda stb.) gondnoki feladatait látják el. Egy munkatárshoz több intézmény is tartozik, melyet napi rendszerességgel látogat.
Feladatok:
- Kültéri feladatok:- Az intézmény udvarának, a határoló utcaszakasz, a teraszok, az udvari játékok területének és kültéri épülettartozékainak (pl. pad, kerítés) folyamatos rendben és tisztán tartása.
 - Szükség szerint az intézmény területén a falevelek, kaszálék és szemét összegyűjtése, eltávolítása.
 - Homokozók heti egyszeri felásása.
 - Szemetes edények ürítése és kikészítése az FKF Zrt. ürítési ütemezése szerint.
 - Az ételmaradék tárolóhelyiség és környékének rendben tartása.
 
- Beltéri feladatok:- Bejelentést követően a gondnoksági területekhez tartozó épületek műszaki karbantartása, azok állékonyságának megőrzése.
 - Az esetleges hibák észlelése, behatárolása, hibaelemzést követően a hibaelhárítás jelzése felettesének, egyeztetés után elvégzése, munkalapon történő rögzítése.
 - Üzemzavar vagy balesetveszély esetén azonnali intézkedés.
 
- A munka során használt eszközök, gépek, gépi alkatrészek gondos üzemeltetése, karbantartása, azok rendeltetésszerű használata.
- Szerszámok, karbantartási eszközök, mozgásának (átadás-átvétel) dokumentálása.
- Saját munkavégzéséhez az anyagrendelési igény továbbítása a felettesének.
- Közműórák leolvasása, rögzítése, továbbítása.
- A munkakör az intézmények közti utazást igényli, melyhez szükség esetén bérletet biztosítunk.
Amit kérünk:
- Alapfokú végzettség
- Megbízható, pontos munkavégzés
- Elhivatottság, lojalitás
- Önállóan és csapatban is eredményes munkavégzés
- Okoseszköz kezelése (android mobiltelefon felhasználó szintű ismerete)
Előnyök:
- Műszaki gyakorlati érzék
- B kategóriás jogosítvány
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Mit nyújtunk cserébe?
- főállású, teljes munkaidős (heti 40 óra), határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónapos próbaidővel)
- kezdés azonnal
- munkarend: H-Cs 6:00-15:00, P 6:00-12:00 30 perces ebédidővel
- béren kívüli juttatások: cafeteria, teljesítmény arányos jutalom évi két alkalommal
- stabil, hosszútávú munkahely
- munkavégzéshez szükséges korszerű eszközök
Várjuk jelentkezését magyar nyelvű, fényképes önéletrajz csatolásával az allas@palotah.hu címre, melyben kérjük, hogy jelölje meg bruttó bérigényét is.
