A PALOTA-HOLDING Zrt. a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát.Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk. A PALOTA-HOLDING Zrt. felvételt hirdet az alábbi pozícióra: 

INTÉZMÉNYI GONDNOK

Az intézményi gondnokok a XV. kerület egész területén található számos intézmény (bölcsőde, óvoda stb.) gondnoki feladatait látják el. Egy munkatárshoz több intézmény is tartozik, melyet napi rendszerességgel látogat.

Feladatok:

  • Kültéri feladatok:
    • Az intézmény udvarának, a határoló utcaszakasz, a teraszok, az udvari játékok területének és kültéri épülettartozékainak (pl. pad, kerítés) folyamatos rendben és tisztán tartása.
    • Szükség szerint az intézmény területén a falevelek, kaszálék és szemét összegyűjtése, eltávolítása.
    • Homokozók heti egyszeri felásása.
    • Szemetes edények ürítése és kikészítése az FKF Zrt. ürítési ütemezése szerint.
    • Az ételmaradék tárolóhelyiség és környékének rendben tartása.
  • Beltéri feladatok:
    • Bejelentést követően a gondnoksági területekhez tartozó épületek műszaki karbantartása, azok állékonyságának megőrzése.
    • Az esetleges hibák észlelése, behatárolása, hibaelemzést követően a hibaelhárítás jelzése felettesének, egyeztetés után elvégzése, munkalapon történő rögzítése.
    • Üzemzavar vagy balesetveszély esetén azonnali intézkedés.
  • A munka során használt eszközök, gépek, gépi alkatrészek gondos üzemeltetése, karbantartása, azok rendeltetésszerű használata.
  • Szerszámok, karbantartási eszközök, mozgásának (átadás-átvétel) dokumentálása.
  • Saját munkavégzéséhez az anyagrendelési igény továbbítása a felettesének.
  • Közműórák leolvasása, rögzítése, továbbítása.
  • A munkakör az intézmények közti utazást igényli, melyhez szükség esetén bérletet biztosítunk.

Amit kérünk:

  • Alapfokú végzettség
  • Megbízható, pontos munkavégzés
  • Elhivatottság, lojalitás
  • Önállóan és csapatban is eredményes munkavégzés
  • Okoseszköz kezelése (android mobiltelefon felhasználó szintű ismerete)

Előnyök:

  • Műszaki gyakorlati érzék
  • B kategóriás jogosítvány
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Mit nyújtunk cserébe?

  • főállású, teljes munkaidős (heti 40 óra), határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónapos próbaidővel)
  • kezdés azonnal
  • munkarend: H-Cs 6:00-15:00, P 6:00-12:00 30 perces ebédidővel
  • béren kívüli juttatások: cafeteria, teljesítmény arányos jutalom évi két alkalommal
  • stabil, hosszútávú munkahely
  • munkavégzéshez szükséges korszerű eszközök

Várjuk jelentkezését magyar nyelvű, fényképes önéletrajz csatolásával az allas@palotah.hu címre, melyben kérjük, hogy jelölje meg bruttó bérigényét is.