A PALOTA-HOLDING Zrt. a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát. Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.
A PALOTA-HOLDING Zrt.
Projektmenedzser
munkatársat keres.
Feladatok
- a Társaság által elvégzendő ingatlan- és intézményi felújítási, fejlesztési, korszerűsítési, illetve karbantartási feladatok vezetése,
- kiemelt projektek esetében projekt terv készítése, a projekt dokumentáció összeállítása, folyamatos naprakészen tartása,
- több projekt folyamatának nyomon követése, a projektek előrehaladásáról összefoglaló készítése a vezetőség részére,
- pályázatok előkészítésének támogatása,
- megrendelések és alvállalkozói szerződések előkészítése,
- szerződéskötés folyamatának követése, szerződések tartalmi megfelelősségének ellenőrzése,
- a projektek lebonyolítása, a kivitelezők munkájának folyamatos monitororzása,
- teljesítés kimutatások adminisztratív kezelése,
- folyamatos szóbeli és írásbeli kapcsolattartás a kollégákkal, megrendelőkkel, tervezőkkel, műszaki ellenőrrel, alvállalkozókkal,
- projekttel kapcsolatos költségkontroll, valamint minőségi elvárások teljesülésének ellenőrzése,
- projekttel kapcsolatos összefoglaló riportok készítése a menedzsment részére,
- projektekkel kapcsolatos határidők figyelemmel kísérése.
Elvárások
- szakirányú műszaki végzettség (építész, elektromos, gépész, műszaki menedzser),
- legalább 1-2 éves gyakorlat az építőipari kivitelezés bármely területén (pl. lakóház, irodaház, ipari létesítmények),
- kiváló problémamegoldó, konfliktuskezelési és kommunikációs képesség,
- pontos, precíz munkavégzés,
- kiemelt szervezőkészség, rendszerszemlélet,
- megbízhatóság, nagyfokú önállóság,
- önállóan és csapatban is eredményes munkavégzés,
- általános számítógépes ismeretek, MS Office 365, haladó Excel, egyéb informatikai támogató rendszerek kezelése,
- B kategóriás jogosítvány.
Előnyt jelent
- ingatlanüzemeltetés területén szerzett tapasztalat,
- XV. kerületi lakos, vagy rendelkezik helyismerettel,
- TERC, ArchiCAD, AutoCAD program ismerete,
- generálkivitelezői műszaki előkészítői, vagy projekttámogató gyakorlat,
- képesítés építési műszaki ellenőri tevékenység végzésére.
Amit nyújtunk:
- főállású határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónap próbaidővel)
- hosszútávú, megbízható munkahely
- béren kívüli juttatás, cafeteria, teljesítmény arányos bónusz (kb. 1 havi fizetés)
- pörgős, változatos munka, jó hangulatú csapat
- kezdés azonnal
- Home-office lehetőség jelenleg nincs
- továbbképzési lehetőség
- a munkavégzéshez szükséges korszerű irodai eszközök
- munkavégzés helye: XV. kerület, Száraznád utca
- munkaidő: változó napi beosztás: H: 7.30-18.00, K és Cs: 7.30-16.00, Sz: 7.30-16.20, P: 7.30-12.30
Várjuk jelentkezését magyar nyelvű, fényképes önéletrajz csatolásával az allas@palotah.hu címre, melyben kérjük, hogy jelölje meg bruttó bérigényét is.