A PALOTA-HOLDING Zrt. a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát. Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.

A PALOTA-HOLDING Zrt.

Projektmenedzser

munkatársat keres.

Feladatok

  • a Társaság által elvégzendő ingatlan- és intézményi felújítási, fejlesztési, korszerűsítési, illetve karbantartási feladatok vezetése,
  • kiemelt projektek esetében projekt terv készítése, a projekt dokumentáció összeállítása, folyamatos naprakészen tartása,
  • több projekt folyamatának nyomon követése, a projektek előrehaladásáról összefoglaló készítése a vezetőség részére,
  • pályázatok előkészítésének támogatása,
  • megrendelések és alvállalkozói szerződések előkészítése,
  • szerződéskötés folyamatának követése, szerződések tartalmi megfelelősségének ellenőrzése,
  • a projektek lebonyolítása, a kivitelezők munkájának folyamatos monitororzása,
  • teljesítés kimutatások adminisztratív kezelése,
  • folyamatos szóbeli és írásbeli kapcsolattartás a kollégákkal, megrendelőkkel, tervezőkkel, műszaki ellenőrrel, alvállalkozókkal,
  • projekttel kapcsolatos költségkontroll, valamint minőségi elvárások teljesülésének ellenőrzése,
  • projekttel kapcsolatos összefoglaló riportok készítése a menedzsment részére,
  • projektekkel kapcsolatos határidők figyelemmel kísérése.

Elvárások

  • szakirányú műszaki végzettség (építész, elektromos, gépész, műszaki menedzser),
  • legalább 1-2 éves gyakorlat az építőipari kivitelezés bármely területén (pl. lakóház, irodaház, ipari létesítmények),
  • kiváló problémamegoldó, konfliktuskezelési és kommunikációs képesség,
  • pontos, precíz munkavégzés,
  • kiemelt szervezőkészség, rendszerszemlélet,
  • megbízhatóság, nagyfokú önállóság,
  • önállóan és csapatban is eredményes munkavégzés,
  • általános számítógépes ismeretek, MS Office 365, haladó Excel, egyéb informatikai támogató rendszerek kezelése,
  • B kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent

  • ingatlanüzemeltetés területén szerzett tapasztalat,
  • XV. kerületi lakos, vagy rendelkezik helyismerettel,
  • TERC, ArchiCAD, AutoCAD program ismerete,
  • generálkivitelezői műszaki előkészítői, vagy projekttámogató gyakorlat,
  • képesítés építési műszaki ellenőri tevékenység végzésére.

Amit nyújtunk:

  • főállású határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónap próbaidővel)
  • hosszútávú, megbízható munkahely
  • béren kívüli juttatás, cafeteria, teljesítmény arányos bónusz (kb. 1 havi fizetés)
  • pörgős, változatos munka, jó hangulatú csapat
  • kezdés azonnal
  • Home-office lehetőség jelenleg nincs
  • továbbképzési lehetőség
  • a munkavégzéshez szükséges korszerű irodai eszközök
  • munkavégzés helye: XV. kerület, Száraznád utca
  • munkaidő: változó napi beosztás: H: 7.30-18.00, K és Cs: 7.30-16.00, Sz: 7.30-16.20, P: 7.30-12.30

Várjuk jelentkezését magyar nyelvű, fényképes önéletrajz csatolásával az allas@palotah.hu címre, melyben kérjük, hogy jelölje meg bruttó bérigényét is.