Csapatunk bővülése miatt Projektmenedzser munkatársat keresünk.

Feladatok:

  • a Társaság által elvégezendő ingatlan felújítási, karbantartási feladatok elvégzése;
  • kiemelt projektek esetében projekt terv készítése, a projekt dokumentáció összeállítása, folyamatos naprakészen tartása;
  • több projekt folyamatának nyomon követése, a projektek előrehaladásáról összefoglaló készítése a vezetőség részére;
  • pályázatok előkészítésének támogatása;
  • megrendelések és alvállalkozói szerződések előkészítése;
  • szerződéskötés folyamatának követése, szerződések tartalmi megfelelőségének ellenőrzése;
  • a projektek lebonyolítása, a kivitelezők munkájának folyamatos monitorozása;
  • teljesítés kimutatások adminisztratív kezelése;
  • folyamatos szóbeli és írásbeli kapcsolattartás kollégákkal, megrendelővel, tervezővel, műszaki ellenőrrel, alvállalkozóval;
  • a projekttel kapcsolatos összefoglaló riportok készítése a menedzsment részére;
  • projektekkel kapcsolatos határidők figyelemmel kísérése.

Amit kérünk:

  • szakirányú műszaki végzettség (építész elektromos / gépész / mérnökasszisztens / biztonságtechnikus / műszaki menedzser területen, stb.);
  • legalább 1-2 éves gyakorlat az építőipari kivitelezés bármely területén ( pl.: lakóépület, irodaház, ipari létesítmények);
  • kiváló problémamegoldó, konfliktuskezelési és kommunikációs készséget;
  • pontos, precíz munkavégzést;
  • kiemelt szervezőkészséget, rendszerelméletet;
  • megbízhatóan, nagyfokú önállóságot;
  • önállóan és csapatban is eredményes munkavégzést;
  • általános számítógépes ismereteket, MS Office 365, haladó Excel, egyéb informatikai támogató rendszerek kezelését;
  • B-kategóriás jogosítványt.

Előnyt jelent:

  • ingatlan- városüzemeltetés területén szerzett tapasztalat;
  • ha XV. kerületi lakos vagy rendelkezik helyismerettel;
  • TERC tervező program ismerete;
  • generál előkészítő, vagy projekttámogató gyakorlat;
  • képesítés építési műszaki ellenőri tevékenység gyakorlására.

Mit nyújtunk cserébe?

  • főállású határozatlan idejű munkaszerződést (3 hónapos próbaidővel);
  • továbbképzési lehetőséget;
  • a munkavégzéshez szükséges korszerű eszközöket;
  • béren kívüli juttatásokat.

Jelentkezés

Kérjük, a jelentkezéshez küldjön egy magyar nyelvű fényképes önéletrajzot, feltüntetve benne bruttó bérigényét, az allas@palotah.hu címre.

Cégünk a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát. Stabil, állandó munkahelyet, és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.