Csapatunk bővülése miatt Projektmenedzser munkatársat keresünk.
Feladatok:
- a Társaság által elvégezendő ingatlan felújítási, karbantartási feladatok elvégzése;
- kiemelt projektek esetében projekt terv készítése, a projekt dokumentáció összeállítása, folyamatos naprakészen tartása;
- több projekt folyamatának nyomon követése, a projektek előrehaladásáról összefoglaló készítése a vezetőség részére;
- pályázatok előkészítésének támogatása;
- megrendelések és alvállalkozói szerződések előkészítése;
- szerződéskötés folyamatának követése, szerződések tartalmi megfelelőségének ellenőrzése;
- a projektek lebonyolítása, a kivitelezők munkájának folyamatos monitorozása;
- teljesítés kimutatások adminisztratív kezelése;
- folyamatos szóbeli és írásbeli kapcsolattartás kollégákkal, megrendelővel, tervezővel, műszaki ellenőrrel, alvállalkozóval;
- a projekttel kapcsolatos összefoglaló riportok készítése a menedzsment részére;
- projektekkel kapcsolatos határidők figyelemmel kísérése.
Amit kérünk:
- szakirányú műszaki végzettség (építész elektromos / gépész / mérnökasszisztens / biztonságtechnikus / műszaki menedzser területen, stb.);
- legalább 1-2 éves gyakorlat az építőipari kivitelezés bármely területén ( pl.: lakóépület, irodaház, ipari létesítmények);
- kiváló problémamegoldó, konfliktuskezelési és kommunikációs készséget;
- pontos, precíz munkavégzést;
- kiemelt szervezőkészséget, rendszerelméletet;
- megbízhatóan, nagyfokú önállóságot;
- önállóan és csapatban is eredményes munkavégzést;
- általános számítógépes ismereteket, MS Office 365, haladó Excel, egyéb informatikai támogató rendszerek kezelését;
- B-kategóriás jogosítványt.
Előnyt jelent:
- ingatlan- városüzemeltetés területén szerzett tapasztalat;
- ha XV. kerületi lakos vagy rendelkezik helyismerettel;
- TERC tervező program ismerete;
- generál előkészítő, vagy projekttámogató gyakorlat;
- képesítés építési műszaki ellenőri tevékenység gyakorlására.
Mit nyújtunk cserébe?
- főállású határozatlan idejű munkaszerződést (3 hónapos próbaidővel);
- továbbképzési lehetőséget;
- a munkavégzéshez szükséges korszerű eszközöket;
- béren kívüli juttatásokat.
Jelentkezés
Kérjük, a jelentkezéshez küldjön egy magyar nyelvű fényképes önéletrajzot, feltüntetve benne bruttó bérigényét, az allas@palotah.hu címre.
Cégünk a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát. Stabil, állandó munkahelyet, és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.