A bérelhető üzleti ingatlanok listája és letölthető pályázati dokumentációja megtalálható honlapunkon.
Az üzlethelyiségek kívülről folyamatosan megtekinthetők a helyszínen, illetve előzetesen egyeztetett időpontban a helyiségbe való bejutást is biztosítjuk. Ehhez hívja az alábbi telefonszámok valamelyikét: 414-7100, +36-70-663-8967 vagy +36-30-524-5122.
A bérlés módja
Üzleti ingatlant bérelni pályázati úton tud. Ehhez be kell nyújtania
- a pályázati adatlapot,
- a felhívásban előírt pályázati biztosíték befizetésének igazolását,
- igazolást arról, hogy köztartozása, és az Önkormányzattal, valamint annak intézményeivel és gazdasági társaságaival szemben lejárt idejű tartozása nincs.
A dokumentumokat a pályázati felhívásban előírt határidőig, lezárt borítékban tudja leadni a Helyiséggazdálkodási Osztályon (1156 Bp. Száraznád u. 4-6.) hétfőtől csütörtökig 8.00-tól 15.30-ig, illetve pénteken 8.00-tól 12.30-ig.
A beérkezett pályázatok értékelését a benyújtási határidőt követően maximum 1 munkanapon belül megkezdjük. Az érvényes pályázatok elbírálása előre meghatározott szempontrendszer alapján történik.
Amennyiben szükséges, a nyertes pályázó kiválasztásához versenytárgyalást is tartunk, ezért kérjük, hogy a pályázatok bontásánál 1 fő döntésre jogosult személlyel képviseltesse magát.
A pályázati eljárás lezárását követő 3 munkanapon belül honlapunkon kihirdetjük a pályázat eredményét.
NYOMTATVÁNY LETÖLTÉSE:
A bérleti szerződés megkötése
Ha Ön a pályázat nyertese, az eredményhirdetést követő 15 napon belül köteles megkötni a bérleti szerződést.
A megkötés időpontjáig a befizetett pályázati biztosíték összegét ki kell egészítenie a pályázati felhívásban megjelölt óvadék összegére.
A helyiségbérleti szerződések hosszabbításához, illetve a pályázaton kívüli bérbeadáshoz minden esetben újra szükséges igazolást benyújtania arról, hogy köztartozása, és az Önkormányzattal, valamint annak intézményeivel és gazdasági társaságaival szemben lejárt idejű tartozása nincs.
A helyiség átadása a szerződés megkötését követő munkanapon történhet meg.
FONTOS!
Amennyiben a bérleti szerződést nyertesként nem köti meg határidőre, elveszti jogosultságát a helyiség bérbevételére, továbbá a pályázati biztosítékként megfizetett összeget sem kapja vissza.
Szerződéskötés utáni kötelezettségek
Üzleti ingatlan bérlőjeként az alábbi kötelezettségek terhelik:
- új bérlőként köteles 20 napon belül részünkre átadni egy közjegyző előtt tett, egyoldalú kötelezettségvállaló nyilatkozatot 3 eredeti példányban, amely tartalmazza a bérleti szerződésbe foglalt (fizetési, kiköltözési és egyéb) kötelezettségek vállalását;
- évenkénti bérlemény ellenőrzésben való közreműködés;
- közüzemi szolgáltatók által kiállított igazolás leadása (évente kétszer, májusban és novemberben), amely tartalmazza, hogy a bérelt üzlethelyiségre tartozás nincs.
További felvilágosítás
A helyiségbérleti szerződésekkel kapcsolatban személyesen ügyfélfogadási időben, ügyfélfogadási időn kívül telefonon, illetve elektronikus úton lehet érdeklődni.
Az alábbi témákban tudunk Önnek felvilágosítást adni és segíteni:
- új bérleti szerződéskötéshez kapcsolódó iratok benyújtása;
- bérleti szerződés hatályba lépéséhez szükséges közjegyzői okirat benyújtása;
- bérbeszámítással kapcsolatos ügyintézés;
- helyiségbérleti szerződés aláírása;
- bérleti szerződés lejártát megelőző nyilatkozat benyújtása;
- meglévő bérleti szerződés módosításához szükséges iratok benyújtása;
- hátralékkezelés, részletfizetési megállapodás megkötése;
- helyiségbérleti díj befizetés, egyenleg lekérése;
- közüzemi átírással kapcsolatos ügyintézés, számlák bemutatása.