Cégünk a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát. Stabil, állandó munkahelyet, és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.

Csapatunk bővülése miatt gazdálkodási referens munkatársat keresünk.

Feladatok:

  • Részvétel a Társaság teljeskörű könyvelésében
  • Gazdálkodással kapcsolatos riportok készítése
  • Közreműködés a havi zárási feladatokban
  • Főkönyvi és analitikus egyeztetések
  • Készletmozgások könyvelése, ellenőrzése
  • Folyószámlák ellenőrzése, rendezése
  • Egyéb számviteli feladatok elvégzése
  • Statisztikák készítése

Amit kérünk:

  • Szakirányú középfokú végzettség, mérlegképes könyvelői végzettség
  • Aktuális pénzügyi-számviteli ismeretek
  • Legalább 2-3 éves gyakorlat, illetve pályakezdő kolléga jelentkezését is várjuk
  • Magabiztos MS Office használat, különösen Excel és Word programok tekintetében
  • Pontos, precíz munkavégzés

Mit nyújtunk cserébe?

  • Főállású határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónap próbaidővel)
  • Hosszútávú, megbízható munkahely
  • Továbbképzési lehetőség
  • A munkavégzéshez szükséges korszerű eszközök
  • Béren kívüli juttatás
  • Jó hangulatú csapat
  • Pályakezdő kollégát szívesen betanítunk

Jelentkezés

Kérjük, a jelentkezéshez küldjön egy magyar nyelvű fényképes önéletrajzot, feltüntetve benne bruttó bérigényét, az allas@palotah.hu címre.