A PALOTA-HOLDING Zrt. Közterület Üzemeltetési Adminisztrátor pozícióba kollégát keres!

A PALOTA-HOLDING Zrt. a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és
vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos
közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója.
Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát.
Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk
kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.

Feladatok:

  • Közterület Üzemeltetési Osztályvezető munkájának támogatása, levelezés adminisztratív kezelése,
  • Közterület Üzemeltetési Osztály szerződéseinek előkészítése, szerződések rögzítése, archiválása,
  • árajánlatok, megrendelések kezelése, teljesítési igazolások készítése, kapcsolattartás társszervezetekkel,
  • bejelentések rögzítése, nyomon követése, lezárása,
  • a Közterület Üzemeltetési Osztályvezető egyedi utasítása alapján a közterület üzemeltetés szervezeti egységei által ellátott feladatok nyomon követése, határidő figyelés, a végrehajtás ellenőrzése,
  • rendszeres és eseti jelentések, beszámolók, elemzések, műszaki statisztikák, riportok, adatszolgáltatások készítése,
  • kárbejelentések nyomon követése,
  • iktatás.

Amit kérünk:

  • Legalább középfokú, szakirányú végzettség,
  • iktatási programok felhasználó szintű ismerete,
  • csapatmunkára való képesség,
  • önállóság, logikus gondolkodásmód,
  • pontos és precíz munkavégzés,
  • együttműködési képesség,
  • általános számítógépes ismeretek, MS Office 365, haladó Excel/Word, egyéb informatikai támogató rendszerek kezelése.

Mit nyújtunk cserébe?

  • Főállású határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónap próbaidővel),
  • hosszútávú, megbízható munkahely,
  • továbbképzési lehetőség,
  • a munkavégzéshez szükséges korszerű eszközök,
  • béren kívüli juttatás,
  • jó hangulatú csapat.

Kérjük jelentkezéséhez küldjön egy magyar nyelvű fényképes önéletrajzot, feltüntetve benne bruttó bérigényét az allas@palotah.hu e-mail címre!