A PALOTA-HOLDING Zrt. a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát. Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.

A PALOTA-HOLDING Zrt.

Üzleti ingatlankezelő

pozícióba keres kollégát.

Feladatok:

  • Az üzleti hasznosítású, nem-lakóingatlanok bérbeadása, operatív feladatok elvégzése a vonatkozó önkormányzati rendeletekben meghatározottak szerint.
  • Ingatlanok bemutatása telefonon, írásban és a helyszínen.
  • A bérbeadási folyamat teljes végig kísérése a potenciális ügyfelekkel, beleértve: igényfelmérés, igénygenerálás.
  • Ingatlanokkal kapcsolatos információk beszerzése.
  • Ügyfélcentrikus kommunikáció és gyors reagálás a beérkező igényekre.
  • Az üzleti ingatlanállomány tételes – felszereltségre, a foglaltsági státuszra, illetve a bérbe adhatóság feltételeire is kiterjedő – nyilvántartása, valamint a nyilvántartás adatainak szükség szerinti frissítése.
  • Aktív részvétel az üzleti ingatlanok bérbeadásának sikerességét célzó akvizíciós és marketing tevékenységben.
  • Az üzleti ingatlanok bérbeadásra történő előkészítése, a pályázati eljárások előkészítő és lezáró dokumentumainak teljes körű összeállítása, a bérleti szerződések előkészítése, a bérlők szerződésszerű teljesítésének ellenőrzése.
  • Bérlői kapcsolatok kialakítása és fenntartása a szerződésszerű teljesítés kölcsönös elősegítésére.
  • A bérlők által a bérleményeknél fennálló hiányosságok vagy más problémák megszüntetése.
  • A Helyiséggazdálkodási Osztály munkája során keletkező adminisztratív és iktatási feladatok végzése.

Amit kérünk:

  • szakirányú, legalább középfokú végzettség
  • ingatlan értékesítésben szerzett tapasztalat
  • megbízhatóság, precizitás
  • kiváló kommunikációs készség
  • ügyfélcentrikus hozzáállás
  • irodai alkalmazások naprakész ismerete Microsoft Office (excel, word, ppt), Outlook, Teams
  • „B” kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

  • XV. kerület helyismerete
  • iktatással kapcsolatos programokban való jártasság

Mit nyújtunk cserébe?

  • főállású határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónap próbaidővel)
  • hosszútávú, megbízható munkahely
  • továbbképzési lehetőség
  • a munkavégzéshez szükséges korszerű eszközök
  • béren kívüli juttatás, cafeteria, teljesítmény arányos jutalom (kb. egy havi fizetés)
  • jó hangulatú csapat
  • munkavégzés helye: XV. kerület, Újpalota központ
  • munkaidő: változó napi beosztás: H: 7.30-18.00, K és Cs: 7.30-16.00, Sz: 7.30-16.20, P: 7.30-12.30

Kérjük jelentkezéséhez küldjön egy magyar nyelvű fényképes önéletrajzot, feltüntetve benne bruttó bérigényét az allas@palotah.hu e-mail címre!