A PALOTA-HOLDING Zrt. a XV. kerületi Önkormányzat ingatlan- és vagyonkezelője, üzleti- és lakóingatlanok, közterületek, valamint számos közösségi ingatlan kezelője, fenntartója, karbantartója. Büszkék vagyunk arra, hogy kiemelkedően jó gazdaként kezeljük a XV. kerület vagyonát. Stabil, állandó munkahelyet -és ezzel együtt biztos fizetést, béren kívüli juttatásokat- nyújtunk kollégáinknak, akik hosszú távon számíthatnak ránk.
A PALOTA-HOLDING Zrt.
Üzleti ingatlankezelő
pozícióba keres kollégát.
Feladatok:
- Az üzleti hasznosítású, nem-lakóingatlanok bérbeadása, operatív feladatok elvégzése a vonatkozó önkormányzati rendeletekben meghatározottak szerint.
- Ingatlanok bemutatása telefonon, írásban és a helyszínen.
- A bérbeadási folyamat teljes végig kísérése a potenciális ügyfelekkel, beleértve: igényfelmérés, igénygenerálás.
- Ingatlanokkal kapcsolatos információk beszerzése.
- Ügyfélcentrikus kommunikáció és gyors reagálás a beérkező igényekre.
- Az üzleti ingatlanállomány tételes – felszereltségre, a foglaltsági státuszra, illetve a bérbe adhatóság feltételeire is kiterjedő – nyilvántartása, valamint a nyilvántartás adatainak szükség szerinti frissítése.
- Aktív részvétel az üzleti ingatlanok bérbeadásának sikerességét célzó akvizíciós és marketing tevékenységben.
- Az üzleti ingatlanok bérbeadásra történő előkészítése, a pályázati eljárások előkészítő és lezáró dokumentumainak teljes körű összeállítása, a bérleti szerződések előkészítése, a bérlők szerződésszerű teljesítésének ellenőrzése.
- Bérlői kapcsolatok kialakítása és fenntartása a szerződésszerű teljesítés kölcsönös elősegítésére.
- A bérlők által a bérleményeknél fennálló hiányosságok vagy más problémák megszüntetése.
- A Helyiséggazdálkodási Osztály munkája során keletkező adminisztratív és iktatási feladatok végzése.
Amit kérünk:
- szakirányú, legalább középfokú végzettség
- ingatlan értékesítésben szerzett tapasztalat
- megbízhatóság, precizitás
- kiváló kommunikációs készség
- ügyfélcentrikus hozzáállás
- irodai alkalmazások naprakész ismerete Microsoft Office (excel, word, ppt), Outlook, Teams
- „B” kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
- XV. kerület helyismerete
- iktatással kapcsolatos programokban való jártasság
Mit nyújtunk cserébe?
- főállású határozatlan idejű munkaszerződés (3 hónap próbaidővel)
- hosszútávú, megbízható munkahely
- továbbképzési lehetőség
- a munkavégzéshez szükséges korszerű eszközök
- béren kívüli juttatás, cafeteria, teljesítmény arányos jutalom (kb. egy havi fizetés)
- jó hangulatú csapat
- munkavégzés helye: XV. kerület, Újpalota központ
- munkaidő: változó napi beosztás: H: 7.30-18.00, K és Cs: 7.30-16.00, Sz: 7.30-16.20, P: 7.30-12.30
Kérjük jelentkezéséhez küldjön egy magyar nyelvű fényképes önéletrajzot, feltüntetve benne bruttó bérigényét az allas@palotah.hu e-mail címre!